beautyfarm - THE BEST DESIGN
DOWNLOAD MY MUSIK,participa la concursuri,soft-uri,cool stuff,NIKON CLUB,Baruri Trendy,ScreenSavers,Accesorii Cool,Masini sexy,Bannere,Games,Aparitii Cinematografice,Tribal Farm...etc distreaza-te!Totul pentru TINE.Cele mai tari subiecte.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
beautyfarm - THE BEST DESIGN | Inregistrare | Login
POZE BEAUTYFARM - THE BEST DESIGN
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Popa Bianca la Simpatie.ro
 | Femeie 25 ani Valcea cauta Barbat 25 - 63 ani |
|
ADMIN-ELECTRIK_CAT
Administrator
 Din: CAT LAND
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 8870
|
|
CAPITOLUL V. Membrii asociatiei
Art. 12. Asociatia îsi va exercita drepturile si îsi va asuma obligatiile prin organele sale de conducere, administratie si control, asa cum rezultă din prezentul statut. Vointa asociatiei ca persoană juridică se manifestă prin aceste organe ale sale, asociatia urmând să răspundă de toate faptele sale săvârsite prin aceste organe în timpul exercitării atributiilor lor. Organele de conducere, administratie si control ale asociatiei sunt: 1. Adunarea Generală a Asociatilor; 2. Comitetul Director; 3. Presedintele; 4. Cenzorul.
Art. 13. Organul suprem de conducere al asociatiei este Adunarea Generală a Asociatilor.Majoritatea calificată, la care se face referire în următoarele articole este de 2/3 din totalul membrilor Asociatiei.
Art. 14. Adunarea Generală se întruneste în sedinte ordinare si extraordinare. Adunarea Generală ordinară are loc odată pe an, în prima decadă a lunii iunie. Adunarea Generală extraordinară este convocată la propunerea Comitetului Director printr-o hotărâre adoptată cu majoritate simplă sau din initiativa a 1/3 dintre membrii asociatiei prin listă de semnături. Adunarea Generală este legal constituită în prezenta a 2/3 din numărul membrilor săi. În cazul neprezentării se convoacă o nouă Adunare Generală, la interval de o lună, care se consideră legal constituită, indiferent de numărul membrilor prezenti.
Art. 15. Adunarea Generală are următoarea competentă: - alege si revocă Comitetul Director si Cenzorul; - modifică statutul asociatiei, adoptă si modifică Regulamentul de ordine interioară; - decide asupra problemelor formulate de Comitetul Director cu aprobarea majoritătii calificate a acestuia sau asupra problemelor formulate de către minimum 1/3 dintre membrii asociatiei; - initiază propuneri privind raporturile asociatiei cu organele administratiei de stat, cu alte persoane juridice sau persoane fizice; - hotărăste, în mod accesoriu, cu majoritate calificată, înfiintarea de societăti comerciale; - propune cu majoritate calificată divizarea, fuzionarea si desfiintarea asociatiei. În acelasi mod se adoptă si hotărârile de afiliere, cooperare cu alte societăti, asociere cu societăti în plan national si international; - analizează informarea si raportul privind activitatea desfăsurată de Comitetul Director si ia hotărâri în acest sens; - aprobă bugetul si bilantul contabil; - la solicitarea a 2/3 din membrii asociatiei pe bază de listă de semnături, poate decide alegeri anticipate si înlăturarea Comitetului Director cu votul majoritătii calificate.
Art. 16. Comitetul Director este compus din membrii alesi dintre membrii fondatori sau dintre cei care au o vechime de peste cinci ani, alesi individual pe functii, prin vot secret cu ocazia întrunirii majoritătii calificate a Adunării Generale. Administrarea asociatiei si numirea personalului se vor face de către Comitetul Director. Comitetul Director se compune din: 1 presedinte, 2 vicepresedinti, 1 secretar, 1 membru. Mandatul Comitetului Director este de 10 ani, revocarea lui se poate face de către Adunarea Generală, în conditiile art. 15 din prezentul statut. Comitetul Director se întruneste odată pe lună sau ori de câte ori este nevoie prin convocarea sa de către presedinte sau vicepresedinti, iar în mod extraordinar la cererea a 1/3 din membrii săi. Hotărârile Comitetului Director se adoptă pe baza majoritătii simple.
Art. 17. Comitetul Director are următoarele competente: stabileste orientările asociatiei si urmăreste în practică aplicarea lor; defineste si supune spre aprobare Adunării Generale planul de dezvoltare al asociatiei, căutând modalitătile de obtinere a mijloacelor financiare si materiale; stabileste repartizarea bugetului pe activităti si controlează executia financiară a acestuia cel putin de două ori pe an; întocmeste, organizează si coordonează calendarul activitătilor asociatiei; instruieste personalul si colaboratorii. Ca obligatie specială, Comitetul Director trebuie să informeze semestrial în scris asupra conformitătii desfăsurării activitătilor Asociatiei cu prevederile prezentului statut. Atributiile Comitetului Director vor fi completate si prin Regulamentul de ordine interioară al asociatiei.
Art. 18. Sedintele Adunării Generale cât si ale Comitetului Director se tin la sediul asociatiei în conditiile respectării prevederilor statutare. Cu această ocazie se întocmesc procese-verbale care vor fi semnate de către membrii Comitetului Director prezenti.
Art. 19. Presedintele Asociatiei reprezintă de drept asociatia în raport cu persoanele juridice si fizice si are drept de semnătură sub stampila asociatiei, angajând-o în mod valabil. În bancă si limitat la operatiunile bancare mai are drept de semnătură II contabilul si casierul, deci numai însotită de semnătura presedintelui. Presedintele îsi asumă conducerea curentă a asociatiei si reprezentarea în relatiile cu tertii. Presedintele poate delega îndeplinirea atributiilor sale unuia sau ambilor vicepresedinti.
Art. 20. Atributiile presedintelui sunt: conducerea operativă a activitătii asociatiei; păstrarea documentelor asociatiei; rezolvarea corespondentei asociatiei; organizarea si coordonarea calendarului de activităti al asociatiei în conformitate cu deciziile Comitetului Director; coordonarea bazelor de date ale asociatiei. Atributiile presedintelui vor fi completate si cu alte atributii prin Regulamentul de ordine interioară al asociatiei, în functie de activitatea desfăsurată la momentul respectiv.
Art. 21. Controlul economico-financiar al asociatiei va fi efectuat de către Cenzor, propus de Comitetul Director si ales de Adunarea Generală, cu următoarele atributii: - verifică gestiunea Asociatiei de cel putin două ori pe an si ori de câte ori consideră necesar; - controlează si aduce la cunostinta Comitetului Director neregulile constatate în evidenta activitătii financiar-contabile; propune măsuri si actiuni concrete de remediere si înlăturare a neregulilor; prezintă anual Adunării Generale un raport privitor la activitatea desfăsurată.
Art. 22 Activitatea financiar-contabilă a Asociatiei va fi coordonată de către un contabil numit de către Comitetul Director.
_______________________________________
PM-URI №1
 TUTORIAL 3XFORUM
| REPORT BROKEN LINKS | 
|
|
pus acum 17 ani |
|