beautyfarm - THE BEST DESIGN
DOWNLOAD MY MUSIK,participa la concursuri,soft-uri,cool stuff,NIKON CLUB,Baruri Trendy,ScreenSavers,Accesorii Cool,Masini sexy,Bannere,Games,Aparitii Cinematografice,Tribal Farm...etc distreaza-te!Totul pentru TINE.Cele mai tari subiecte.
Lista Forumurilor Pe Tematici
beautyfarm - THE BEST DESIGN | Inregistrare | Login

POZE BEAUTYFARM - THE BEST DESIGN

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
sexy_andrea2006 22 ani
Femeie
22 ani
Sibiu
cauta Barbat
22 - 48 ani
beautyfarm - THE BEST DESIGN / FLASH,HTML,JAVA SCRIPT,PHP... / TUTORIAL COD DE CREARE FULGI DE ZAPADA IN FLASH  
Autor
Mesaj Pagini: 1
ADMIN-ELECTRIK_CAT
Administrator

Din: CAT LAND
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 8870
Deschide un document flash cu dimensiunea de 300x400, fondul albastru inchis (#000022) si deseneaza o mica minge alba. Eu am facut una de 10 cu 10px si i-am dat gradient catre exterior astfel incat sa se piarda in fundal. Converteste-l la Symbol, Movie Clip



Click dreapta pe Movie Clipul nou creat in Library si selecteaza “Linkage”, selecteaza si Export for Actionscript si introdu textul “snow” (cu tot cu ghilimele) in textfield



In linia 1 a radacinii timeline-ului introdu aceste 29 linii de cod:

width = 400; // pixeli



height = 300; // pixeli



max_snowsize = 6; // pixeli



snowflakes = 75; // cantitatea



for (i=0;i<snowflakes;i++) {

        t = attachMovie("snow","snow"+i,i);

        t._alpha = 20+Math.random()*60;

        t._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

        t._y = -(height/2)+Math.random()*(1.5*height);

        t._xscale = t._yscale = 50+Math.random()*(max_snowsize*10);

        t.k = 1+Math.random()*2;

        t.wind = -1.5+Math.random()*(1.4*3);

        t.onEnterFrame = mover;

}

function mover() {

        this._y += this.k;

        this._x += this.wind;

        if (this._y > height+10) {

               this._y = -20;

        }

        if (this._x > width+20) {

               this._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

               this._y = -20;

        } else if (this._x < -20) {

               this._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

               this._y = -20;       

        }

}

Testeaza animatia. Cred ca a iesit cum trebuia.

O sa detaliez putin randurile codului pentru a putea intelege cum functioneaza acest efect

Primele 4 linii sunt simple

width = 400; // pixeli



height = 300; // pixels



max_snowsize = 6; // pixeli



snowflakes = 75; // cantitatea

Aceste setari seteaza limitele animatiei

Sa vedem randurile care sunt responsabile pentru producerea zapezii.

for (i=0;i<snowflakes;i++) {



        t = attachMovie("snow","snow"+i,i);



        t._alpha = 20+Math.random()*60;



        t._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);



        t._y = -(height/2)+Math.random()*(1.5*height);



        t._xscale = t._yscale = 50+Math.random()*(max_snowsize*10);



        t.k = 1+Math.random()*2;



        t.wind = -1.5+Math.random()*(1.4*3);



        t.onEnterFrame = mover;



}

Loopul creaza o variabila temp numita ‘t’  pe care o atasam la fulgul de zapada creat. Aceasta varabila distribuie opacitate intre 20 si 80 la suta fiecarui fulg. Urmatoarele doua linii pozitioneaza fulgul intr-o pozitie intamplatoare (random). Pozitia x pune fulgul putin peste fiecare margine astfel incat cand cade o face in directia in care bate vantul. Apoi marimea fulgului. Observati linia: t._xscale = t._yscale Asta inseamna ca forma fulgului este un cerc perfect. Urmatoarele doua variabile: k este pentru viteza cu are cade fulgul. Loopurile care spun fulgului sa execute functia mover in fiecare frame. Acest loop se repeta in functie de cati fulgi s-au setat. In acest exemplu 75



function mover() {

        this._y += this.k;

        this._x += this.wind;

        if (this._y > height+10) {

               this._y = -20;

        }

        if (this._x > width+20) {

               this._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

               this._y = -20;

        } else if (this._x < -20) {

               this._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

               this._y = -20;         

        }

}

Aceasta este ultima portiune din cod si face ca fulgii nostrii sa cada



this._y += this.k;

this._x += this.wind;



Aceasta portiune aplica vantul si viteza de cadere pe axa x si y:



if (this._y > height+10) {

        this._y = -20;

}

if (this._x > width+20) {

        this._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

        this._y = -20;

} else if (this._x < -20) {

        this._x = -(width/2)+Math.random()*(1.5*width);

        this._y = -20;         

}

Aceste 3 loopuri inlocuiesc zapada daca si-au terminat calatoria sau nu s-au comportat cum trebuie in drumul lor. Primul loop verifica daca fulgul a ajuns jos si daca trebuie sa il inlocuiasca cu altul care sa cada din nou. Celelalte doua, un if..else schimba zapada din susul ecranului cu o noua pozitie x daca fulgul iese din animatie


_______________________________________
   PM-URI    №1
   TUTORIAL 3XFORUM
| REPORT BROKEN LINKS |

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la